ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

 

Συνήθως μας ρωτάτε τα παρακάτω:

 

1) TΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
Ναι, δεν χρεώνεστε τα μεταφορικά, σε όποιο σημείο της Ελλάδας κι αν βρίσκεσται.

 

2) Η ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ; ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.
Όχι, η μεταφορική εταιρία δεν παραδίδει τα προϊόντα στο σπίτι. Τα έξοδα αποστολής είναι πληρωμένα μέχρι τις αποθήκες της μεταφορικής εταιρίας στην πόλη σας. Αν θέλετε να σας τα παραδόσουν στο σπίτι, θα πρέπει να έρθετε σε συνεννόηση με τη μεταφορική εταιρία. Μπορούμε να μεσολαβήσουμε αν μας το ζητήσετε.

 

3) ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΜΕΝΟ;

Όχι, γιατί υπάρχει σοβαρή πιθανότητα ζημιάς. Τα κρεβάτια είναι αποσυναρμολογημένα, συσκευσμένα σε κιβώτια.

 

4) ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΩ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ; ΜΕΝΩ ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.
Ναι, τα κρεβάτια μας έχουν απλή συναρμολόγηση και διαθέτουν οδηγίες με σχεδιαγράμματα. Αν όμως έχετε απορίες ή δυσκολευτείτε, οι τεχνικοί μας θα σας βοηθήσουν και θα σας κατευθύνουν από το τηλέφωνο.

 

5) ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΚΑΤΙ ΕΡΘΕΙ ΣΠΑΣΜΕΝΟ Ή ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Σας το αλλάζουμε. Μας ενημερώνετε για τη φύση του προβλήματος, μας στέλνετε μία φωτογραφία και προχωράμε σε αντικατάσταση με δικά μας έξοδα.
Εσείς αν δείτε τα δέματα σας σχισμένα ή κακοποιημένα μη δεχτείτε να τα παραλάβετε και ενημερώστε μας. 

 

6) ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΑΘΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;

Θα σας στείλουμε το ανταλλακτικό που χρειάζεστε.

 

7) ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ; ΜΕΝΩ ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.
 Όχι, γιατί οι περισσότερες μεταφορικές εταιρίες δεν εισπράττουν αντικαταβολές. Με αντικαταβολή μετρητοίς μπορούν να πληρωθούν οι παραγγελίες που στέλνονται με courier.(δλδ μικρά δέματα).


8) ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΩ;

Δεν είμασται απλά ένα eshop. Είμαστε μια εταιρεία με ιδιόκτητο χώρο πώλησης και παραγωγής στο Περιστέρι με 1500m2 σε 3 ορόφους. Το 90% των εμπορευμάτων μας είναι σε αποθέμα, στις ιδιόκτητες αποθήκες μας 2000m2. Έχουμε τμήμα επισκευών μέσα στο χώρο με άμεση και δωρεάν επισκευή και ανταλλακτικά.

Σας ζητάμε να μας εμπιστευτείτε για τις αγορές σας, γιατί σκεφτόμαστε όπως και εσείς. 
Κι εμείς θα θέλαμε, να παραλάβουμε τα πράγματα του μωρού μας στην ώρα τους και χωρίς προβλήματα. Θα θέλαμε η εταιρία που εμπιστευτήκαμε να μας βρει λύσεις και να μας διευκολύνει σε όποια δυσκολία αντιμετωπίσουμε. Θα θέλαμε να μας συμβουλέψουν για τις αγορές μας, χωρίς σκοπιμότητα, αλλά με βάση τις ανάγκες μας. Θα θέλαμε να αγοράσουμε ποιοτικά πράγματα, αλλά σε χαμηλές τιμές.

Αυτή είναι η φιλοσοφία μας, εδώ και 34 χρόνια! Χιλιάδες πελάτες μας από όλη την Ελλάδα έμειναν ευχαριστημένοι από την εξυπηρέτηση, την ποιότητα και τις τιμές μας.
Ζητήστε εγγύηση για εμάς από την Eurobank Περιστερίου.

 

9) ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΤΟ ΠΡΟΪΌΝ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ;
Αν αλλάξετε γνώμη και θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, μπορείτε να το κάνετε με όποιο τρόπο σας βολεύει, εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του. Αρκεί να μην έχει πλυθεί και χρησιμοποιηθεί. Επιβαρύνεστε όμως με τα έξοδα αποστολής. Για να σας διευκολύνουμε, αν μένετε εκτός Αττικής, μπορούμε να μιλήσουμε εμείς με τον μεταφορέα, αρκεί να μας το ζητήσετε.

 

10) ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;

Ναι, μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας, σας επιστρέφουμε τα χρήματα.
Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία και να μην έχει χρησιμοποιηθεί ή πλυθεί.

 

11) ΤΙ ΩΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ; ΜΕΝΩ ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.

Οι παραδόσεις με το φορτηγό μας γίνονται καθημερινά (εκτός Σαββάτου) 10:00-17:00. Επειδή συναρμολογούμε τα επίπλα σε κάθε παράδοση, δεν υπάρχει περιορισμός χρόνου  παραμονής σε κάθε σπίτι. Ως εκ τούτου επηρεάζεται η εξέλιξη του δρομολογίου και δεν είναι εύκολο να ορίσουμε με ακρίβεια την ώρα που θα φτάσουμε στο σπίτι σας. Ωστόσο ο οδηγός μας θα σας τηλεφωνήσει περίπου μισή ώρα νωρίτερα.

 

12) ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ, ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ; ΜΕΝΩ ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Με courier μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες, με μεταφορική εταιρία μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες. Την ημέρα που θα στείλουμε την παραγγελία σας, θα σας ενημερώσουμε.

 

13) ΜΕ ΠΟΙΑ COURIER ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΤΑΙ; ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΦΕΡΕΙ ΣΠΙΤΙ; ΘΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ;
Συνεργαζόμαστε με την ELTA courier. Θα σας φέρει την παραγγελία στο σπίτι.

Θα σας έχουμε ενημερώσουμε εμείς για την ημέρα και το αριθμό αποστολής. Αν δεν σας βρουν στην διεύθυνση παράδοσης, θα σας στείλουν μήνυμα στο κινητό σας τηλέφωνο.
Μπορείτε να το παραλάβετε και από το κατάστημα τους.

 

14) ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ; ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.

Ναι, μπορείτε να πληρώστε και με πιστωτική κάρτα (έως 10 άτοκες δόσεις) και με χρεωστική. Ο οδηγός μας έχει πάντα μαζί του μηχάνημα POS.

 

15) OI TIMEΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΣΤΟ E-SHOP ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.
Ναι, ανεξάρτητα από τον τρόπο που θα διαλέξετε να κάνετε τις αγορές σας από τη Mother baby, θα έχετε το όφελος των χαμηλών τιμών μας.

 
16) ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ;
Ναι, τις εκπτώσεις, τις προσφορές μας και τα δώρα μας, θα τα βρείτε στο eshop μας, όλο το χρόνο και όχι μόνο τις συγκεκριμένες περιόδους γενικών εκπτώσεων.
Οι τιμές των προϊόντων που δεν αναγράφουν έκπτωση ή προσφορά, είναι ήδη εκπτωτικές. Δεν μένει παρά να μας συγκρίνετε!

17) ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ.
Όχι, σε συννενόηση με το προσωπικό μας, το πρατήριο μας δεν θα ανοίγει τις προαιρετικά εργάσιμες Κυριακές, εκτός της καθιερωμένης Κυριακής πριν τα Χριστούγεννα.


 Αν έχετε κάποια άλλη απορία που δεν αναφέρεται εδώ, παρακαλούμε τηλεφωνήστε μας στο 2105745127, 2105750005, 8011154500 ή στείλτε μας email στο info@motherbaby.gr.

Με εκτίμηση
Η ομάδα της Mother baby.


Top